.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک شمالی مشاور و مدیرکل دفتر وزیر دادگستری

وزير دادگستري طي حكمي مظفر الوندي مدير كل زندان‌هاي گيلان را به سمت مشاور وزير و مدير كل دفتر وزارتي منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي زندان‌هاي گيلان، در حكم سيد‌مرتضي بختياري وزير دادگستري خطاب به الوندي آمده است: نظر به تعهد و تخصص جناب‌عالي در حوزه‌هاي مختلف مديريتي و عرصه‌هاي علمي و نيز تجارب ارزشمند اجرايي به موجب اين حكم به سمت «مشاور وزير و مدير كل دفتر وزارتي» منصوب مي‌شويد.
همچنين در اين حكم آمده است: اميدوارم با برنامه‌ريزي و دقت براي احياي ظرفيت‌هاي وزارت متبوع در ايجاد هماهنگي و تعامل سازنده با واحد‌هاي تابعه و ايفاي نقش فعال و مسئوليت‌پذير با دستگاه‌هاي اجرايي و اركان مختلف در سه قوه و نيز تنظيم و تنسيق و تمشيت امور مديريتي حوزه وزارتي كوشا بوده و در زمينه ارتباط با مراكز علمي و دانشگاهي، توجه به ديدگاه‌هاي نخبگان و همچنين بهره‌گيري گسترده و مؤثر از آخرين دستاوردهاي دانش انفورماتيك و IT با هدف پاسخگويي به موقع و تكريم ارباب رجوع به توفيقات قابل قبولي نايل شويد.
بختياري خطاب به الوندي اظهار داشت: انتظار دارم در پيگيري و هماهنگي تمام امور مربوط به دادگستري جمهوري اسلامي ايران و سازمان‌هاي وابسته به قوه قضاييه، تشكل‌هاي مرتبط با وزارت دادگستري، سازمان تعزيرات حكومتي، كميسيون‌هاي مجلس شوراي اسلامي، كميسيون‌هاي زيرمجموعه دولت و قوه قضاييه، امور مربوط به دادگستري استان‌ها، تمهيدات لازم را تدبير كرده و گزارش‌هاي كاري را به طور منظم و مستمر تهيه و ارائه كنيد.
مظفر الوندي كه به جاي فضل‌الله ميرزاوند عهده‌دار اين سمت شد، پيش از اين مدير كل زندان‌هاي استان گيلان، مشاور رييس سازمان و مدير كل روابط عمومي سازمان زندان‌ها و رئيس مركز آموزشي و پژوهشي سازمان زندان‌هاي كشور بود.
سيد‌مرتضي بختياري روز چهارشنبه در جلسه معارفه و توديع مشاور وزير و مدير كل حوزه وزارتي در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌هاي اين حوزه گفت: ما بايد به شكرانه راي اعتماد بالاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به برنامه ارائه شده كه نسخه‌هايي از آن قبلا به مجلس شوراي اسلامي تقديم رئيس جمهوري و رئيس قوه قضائيه شد، در راستاي تحقق اهداف و وظايف اصل 160 قانون اساسي تلاش كنيم.
وي با اشاره به فرمايش‌هاي مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز عيد فطر و حضور باشكوه و معنادار مردم در روز جهاني قدس خاطر‌نشان كرد: صحبت‌هاي ايشان فراتر از توصيه‌هاي اخلاقي بود و لازم است در دستور كار دولتمردان قرار گرفته و فضاي مهر و محبت در جامعه جاري شده و از بركات آن بهره‌مند شويم.
وزير دادگستري ادامه داد: حركت در راستاي فرمايش مقام معظم رهبري و پرهيز از سوء‌ظن و داشتن حسن ظن به ديگران بر همه ما و به ويژه همكاران اين وزارتخانه واجب و لازم است.
بختياري در همين راستا و با اشاره به گله‌مندي رهبري از عدم تحقق اهداف طرح اصلاح الگوي مصرف اضافه كرد: دستگاه‌هاي دولتي بايد نسبت به اصلاح الگوي مصرف و افزايش بهره‌وري اقدام‌هاي جدي و عملي انجام دهند.
وزير دادگستري با اشاره به هفته گراميداشت هشت سال دفاع مقدس و ادعاي صدام مبني بر اشغال ايران در كمتر از يك هفته گفت: رزمندگان و شهيدان و ايثارگران حق بزرگي برگردن ما دارند زيرا آنان با دست خالي در مقابل همه زورگويان عالم ايستادگي كرده و وجب به وجب خاك وطن را از لوث وجود اجنبيان پاك كردند.
در پايان اين جلسه ضمن تقدير از زحمات فضل‌الله ميرزاوند، مظفر الوندي به جاي وي معرفي و حكم خود را از دست وزير دادگستري دريافت كرد.
در اين مراسم همچنين مدير كل جديد حوزه وزارت دادگستري با بيان اينكه با حضور آقاي بختياري در وزارت دادگستري شاهد پيشرفت خواهيم بود، گفت: مردم در وزارت دادگستري منتظر تحول باشند.
مظفر الوندي مدير كل جديد حوزه وزارت و مشاور جديد وزير دادگستري ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس از حاضران در جلسه قدرداني كرد و گفت: از حسن اعتماد آقاي بختياري به دليل انتخاب و اعتماد به بنده كمال تشكر را به جا مي‌آورم.
وي افزود: آقاي بختياري همواره به دنبال سربازاني بوده است كه بتوانند پا به پاي وي حركت و خدمت كنند و به حد خود وي برسند كه البته بنده تلاش خواهم كرد تا در اين خصوص فعاليت خود را انجام دهم.
مدير كل جديد حوزه وزارت دادگستري با بيان اينكه با حضور آقاي بختياري در وزارت دادگستري شاهد پيشرفت خواهيم بود، گفت: مردم در وزارت دادگستري منتظر تحول باشند.
وي با اشاره به تكريم ارباب رجوع به وزارت دادگستري تاكيد كرد: در خصوص تكريم ارباب رجوع تلاش خواهيم كرد با انتظارات مقام معظم رهبري و همينطور ملت ايران برآورده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.983 seconds.